Mjääääällbyyy!!!

Ångrar inte för en sekund att jag befann mig på strandvallen idag, när det bjöds på målfest.. Här snackar vi klasskillnad. säg OA ekenberg!
Är det inte vid just sånna här tillfällen man ångrar att man la skorna på hyllan? Sugen, utropstecken. Nej, det blir strandängen 18.30 imorgon. det hör väl jag det;)

Blev en ensam natt igår o är rädd för att denna blir precis lika sällskapslös!
Ninni va här en runda ikväll. skulle badat med tjejerna, men som vanligt är dem liiiiiite sega! så jag avstyrde, för att förståndigt krypa ner i tid för en gångs skull..

Men innan det blir sovdags ska jag tvätta mitt superdjupa sår. Trodde först jag skulle behöva åka in till sjukan o sy. Mådde riktigt dåligt ett tag! men tuff som jag är, hahaa (not),så skiter jag i det.
Moster la om det istället, så jag får hoppas på en sömn utan dunkande..

Vi hörsch!
/Lisa♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0