lill lördag!

Äntligen mammy o kenta hemma. Nu kan man sova tryggt igen..
Blev som väntat ingen träning för mig idag. Ingen egenträning heller idag.. LAT! fast jag skyller på mitt onda sår. vill inte svetta ner o behöva byta bandage o grejer.. härligt med ursäkter ibland;)

jag har fått igång min dator.. med hjälp av kusin hampus datorsladd.. skönt att det bara vart det simpla felet. Nu ska jag bara ta mig tid o åka in o köpa en nya sladd. som säkert är JÄTTE billig. slutar väl med en ny dator i vilket fall.

Satt o titta lite på mammas dator nu o upptäckte att hon hade urgamla bilder här. flashbacks.
var bara tvungen att lägga upp några!!


coolingar!!


världens sötaste lillasiss


lilla nossenassen!!


Kan man annat än älska detta spektakel;)


pappi o ems..

Godnatt!!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0