Denna ständigt återkommande måndag..

Hemkommen efter en behaglig dag på jobbet! Ingen stress, inte drygt!
Det som gjorde hela min dag, var antes supergoda sallad. Mätt o belåten resten av dagen på jobbet;)

Märkligt väder idag. ösregn imorse när jag tog bike;en in till grannstaden. o nu klibbigt o kvavt.
Kom hem till ett tomt hus. visade sig att millan o kenta begett sig hemifrån. Verkar som det är FF här hemma några dagar då. Gotte!
Men med min mörkerrädsla får jag nog övertala någon att övernatta om jag överhuvudtaget ska våga vistas här.

Annars har det varit en lugn o beskedlig helg. härjade lite med sandy i fredags. blev banken. Tråååångt, fast vi hade kul. som alltid.
Lördagen var hela ligan helt förbrukade. slut som artister. låg här hemma i soffan o tyckte synd om hos själva..
igår vart det ännu värrre.. blev super mario boss 3, viktigt, o massa gott. hela gänget befann sig tillslut på hästhovsvägen 3.. Mysigt!
jag o sandra dissade allt som hade med motion att göra hela dagen. vi etablerade oss först på altanen.. men blev snabbt uttråkade. vilket ledde till sötsug.. på grund av vår lathet, blev det inte ens klassiska söndagsgodiset på prima. Nix, vi slog våra kloka huvud ihop o gjorde tidlösa chokladbollar!!! Mums.. sötsuget var inte tillfredställt så det blev även en vitkladdkaka, som dock fortfarande står orörd i frysen.. (något för måndagskvällen att bita i kankse..)


Nej, en liten runda på det.. sen börjar jakten på sovkompis!
/Lisa♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0