Kort summering utav resan:

Det var fyra glada tjejer som lämnade Bromölla perrong tidagen den 31/9.
Förväntansfulla o välbehållna landade dem i Jo'burg, en av världens farligaste städer. Kommer de levande härifrån så överlever de allt!!

Resans:
Fyllo: Carro
Lyllos(lyckost): Madde
Kompisar: Flickorna
Mat: Subway
Följeslagare: Andy
Bästa: Ping pong-show
Sämsta: Bangkoks flygplats
Skräll:  Christo
Touch: Lisa i lianen
Kille:  Bagwell eller var det Bathwell??
Chicken: Lisa
Shoppaholic: Carro
Fighter: Madde
Roligaste: Patten
Köp: Gary o Gadiet
Öl: Chang(6.4%)
Äckligaste: Spindeln med stort S
Tråkigaste: Carros förlust
Tabbe: Pattens klant fot
Fylla: Laos
Farligaste: Skottlossningen i Jo'burg
Motto: "Dör vi inte nu, så dör vi aldrig"

Två och en halv månad senare, med större erfarenheter och roliga minne med sig i bagaget, glider de återigen in på Bromölla perrong. Hemlängtan, ångest, besvikelse men samtidigt upprymda av det fantastiska saker de faktiskt fick ta del av även om Bali (som vi inte ens kom till) blev en flopp, så vill jag bara avsluta med att, trots alla tråkiga detaljer så skulle jag inte vilja ha denna resan ogjord och det är med glädje jag ser tillbaka på allt kul vi gjort o ärligt säger att vi hade the time of our lives!

Med det säger jag bara:
Resan 08.. OFÖRGLÖMLIGT!!
Vill tillbaka!
(Ni som var med förstår.. Haha)
/L♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0