Far away..

Det är så tråkigt att vara hemma för länge.. Men ibland kan det vara exakt lika tråkigt att vara borta för länge. Jag är en utav dem som tror på det gamla ordspråket, "Borta bra, men hemma bäst!"
Jag längtar alltid hem när jag inte är hemma. Fast Kläppen har också börjat kännas lite som hemma.
Bor i samma lilla "lekstuga" som förra året, lika mysig nu som då. Något kallare bara, då elementet för tillfället strejkar. Ringa Tina om det imorgon. JA!

Annars är det väl som vanligt här. Bubblan. Intriger. Vet inget om hemma, har inte koll på veckodagarna, ingen humm om tid eller dagar, pinsamt lite kontakt med nära o kära, på tok för mycket fest, alldeles för lite träning, o onödigt mycket jobb för att vara lågveckor. bävar inför vecka 7,8,9.. blir väl kaos som vanligt. Vad vore toppen i all sin glans om inte kaoset fanns?
Nickis o jag klaffar som handen i handsken. o jag är super glad att jag har lilla ems här.
Min nya familj är toppengänget, vilket toppengäng alltså. I år igen.. Hur är det möjligt? två år på raken?
Saknar bara resten av ligan sen förra året=(=( o Carina.. Hahahaaa. Hur rolig? ;)
Mest av allt tänker jag på min livskamrat.. Patten! Jag är så stolt över henne som pluggar o har börjat leva medan en annan fjantar runt. Mamma snart är det min tur, jag lovar!
Jag tror alla uppe på toppen kommer känna dig, patricia, när du kommer upp så mycket som jag pratar om dig..
O sandy... jag tänker på dig också Myckeeet. men om du frågar patricia så komme rhon förstå att man inte "hinner" eller hur jag ska bortförklara det, ringa hem! Men man tänker tanken, om o om igen.. fast det är så dumt att man komer aldrig längre än så. man tänker bara dne förbaskad tanken, sen ringer man inte. låter knäppt för dig som inte gjort säsong, sandy! men jag lovar att jag tänker på dig dag ut o dag in=)
Flisan o bexs fick jag ju en dos utav när jag o Nickis impulsade o åkte till åre.Ja just dte ja. vi var i åre. riktigt roligt. mycket fest, för lite åkning.. eller närmare bestämt, ingen åkning!
Åre blir dte fler gånger. o Flisan kommer också hit mer. Jag vet dte. För hon är en sjuk människa!..

Nej, npg babblat för mig ikväll, hhmm natt..
Observera klockslaget 04.50.. har jobbat till nu. Vi har haft någon slags "nattklubb" på toppen.
Ganska slut nu. Daxs för kudden. Vi hörsch!
/Lisen♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0