USA vs Bromölla

Står sjävklart helt o hållet på min goda vän pattens sida!
Bromölla är ett sorligt place som skulle kunna va så himla fint ,om det inte kommit högst på listan över mest kriminella i sverige. Synd bara att det inte är hollywood eller USAkriminella, nej det är riktiga jävla amatörer.. wannabes är vad de är. som inte ens lyckas tjuvkoppla en stekafan.. en fård! Hahahaha. jag kan inget annat än skratta dem rätt upp i ansiktet o le hånfullt när jag stolt lämnar över bevismaterialet til bromöllapolisen(som för övrigt också skulle se lite mer C.S.I)
Förstöra bevismaterialet på det viset. inga proffsiga plasthandskar elelr kluriga frågor. bara såå. that's it!
Får väl se om den redan sönderfingrade mejseln kan vara till någon större nytta. de har väl ett par "kända" i registert.
o då snackar vi inte om HivSiv o Colamannen.

Haha. på tisdag lämnar jag mitt sista fotspår, iaf för några månader.
Resefeber blandat med ångest o besvikelse inför sista helgen som bara växte o växte för att sedan spricka!
jag vet mitt mål. som alltid! jag kommer lyckas, om jag känner mig själv rätt, o det gör jag=)
dem som förstår läser mellan raderna. dem som läser mellan raderna förstår!

Ha en trevlig torsdags kväll.
Jag kan härmed utlova en gemensam presentation utav mig o min bästa vän i nästa inlägg.
/Lisa S♣

Kommentarer
Postat av: Carolinemittunderinspelningarnaavpiccadillycircusliggerinteikumla

Nya kött med spännande smak! Men ibland vill man kanske ha välgrillat...

2008-09-26 @ 10:24:42
Postat av: Fia

Kära o älskade bästa vänner; I all ready miss u like hell! Det är tomt o väldigt tråkigt här hemma i bögBromälla! Jag är dessutom sjuk... o sjukt uttråkad! Tror jag nyss bestämde mig för att börja banta; jag behöver ha något annat göra! O nej, jag är inte avundsjuk på er... Inte alls! Hör av er... o bestäm er när ni ska va i Thailand så jag kan boka min resa! Ha det gott! :) Ps. Vad rädda om er.. Hälsa C o M! I love u!

2008-10-01 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0