två kyssar rikare o fyra glas vin fullare...

Det är sjoklade dagen idag... Iaf i Norge... så vi har gett vararandra tillåtelse till att synda extra mycket idag. GOTT!!
Först hade Nichie o jag tråkigt, så vi började o kasta små chokladbitar i varandras munnar..
sen blev erik tävlingssugen. han var dessvärre sämst när anders kom på att han vart bättre. 6 av 8 klarade han. fyyy fan va bra! (lägg därtill att jag är svullen o mät, på choklad, som bara den)

En annan sak som är fyyyyyyy faaan, är ju dekensteken. hahahhaha. klokren men ändå så mycket INTE vi.
bakgrundsbilden är klirrad.

nu ska jag sova för klockan är sex o jag,carro o erik har delat två vinare ikväll så jag är lagom trött, iiigeeeennn!
hinner väl med ett inlägg imorgon innan det blir feeest!
ändring i schemat. jag är leeedig o personalfest står högst på listan.

nepp. nu är det sömn.
/Lisa♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0