Sjuuuuk(t)

Än en gång står det klart att spriten är djävulens påfynd...Det fick jag verkligen bevisat på fredagens Altona. Tyvärr mina vänner så blir det inte ens en kort resumè av kvällens bravader eftersom jag inte riktigt kan stå för mina handlingar och min enroma karatefylla haha...men ni som var där kan ju skatta er lyckliga. Att se detta spektakel...LIVE naaeeee usch...Den fylleångesten jag vaknade upp med dagen efter går inte att återge. Den måste upplevas! Men sen har jag ju aldrig varit riktigt frisk heller. Förlåt till er alla...som på något sätt stod i min väg denna kväll:) Det var inte meningen...jag är ju egentligen ganska snäll och ordentlig...?! Jag blir så sjukt ostolt över mig själv när sånna här grejer inträffar.

Nog om det. Karman slog tillbaka med dubbel kraft när jag nu ligger nerbäddad i sängen med feber, halsont, täppt näsa och huvudvärk. Ja de kan du ha, tänker ni. Ja faktiskt så är jag värd en riktig rejäl förkylning efter en natt under bar himmel. Men jag vill döda just nu...för ett nässpray. Jag MÅSTE ha ett nässpray. Jag blir tokig.

Nej nu orkar jag inte mer! Jag har absolut inte tid me o va sjuk den här veckan, ingen lust heller. Det är så typiskt. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Men kan inte låta bli att tycka lite synd om mig själv i denna stund.

Imorgon kommer Lisa hem igen! Så bra, jag längtar!

ha de ha de

♥ - patricia

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ja hörde om karatefyllan, och ja ångrar bittert att jag inte va där och såg showen PV.. :)

2008-09-21 @ 12:57:29
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0