MK-Klass och Tshirts

Gårdagen var fullproppad med aktiviteter så jag hann tyvärr inte med o skriva några rader. Hämtade världens bästa o sötaste bebiskusin på skolan o sen gick vi hem o hade massa roligheter för oss. Bl. a hittade vi ett avancerat pajrecept som vi försökte oss på...varför ta de säkra före de osäkra? Hela köket va i ett enda stort kaos o då råkar mormor o morfar störta in med middag till hela familjen. Mormor va inte särskilt imponerad o tyckte mest att den såg äcklig ut...men tror du vi brydde oss eller? Hon behövde inte äta den ändå! Vilket hon senare gjorde...! Och tror du vi va bäst på att göra paj? Ja det var vi!

Sen var det full fart ut på Core-träning! Jävlar i havet va det kändes i min redan ömma´, träningsvärkta kropp. men som vanligt så kändes det skönt efteråt o jag e lagom stolt över mig själv. Så idag kör vi ett dubbelpass för att ladda upp helgen. Bodypump/RPM. Det ska kännas:)

Kan ju säg att den där tröjtryckningsgrejen spårade totalt igår hahaha...ju tröttare vi blev desto roligare o sjukare blev tröjan. O nånstans där mitt i mellan bestämde oss för de definitiva trycken. "Bär den me stolthet" Men hur? Jag kommer väl antagligen att ha exakt lika roligt åt era tröjor som ni kommer ha åt min så varsågoda. Jag bjuder på den! Min nya tröja på hemvägen kommer iaf vara helt VIT och fläckfri. Va så säker! Fantasin är fri som vanligt, likaså luften...

Imorgon ska jag o resepadner till staden o sen blir de nog ett besök på klassiska Al T!

Hej på er!

♥ - Patricia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0