Måndag...

Det känns nästan lite viktigt att få ihop åtminstone ett inlägg om dagen. Ja, vi är ju inga mästerbloggare direkt men o andra sidan är ju syftet me bloggen att hålla nära o kära uppdaterade under vår planerade/bokade resa som går av stapeln om exakt 1 MÅNAD, 4 veckor. Helt sjukt va tiden springer iväg...måste erkänna min totala dödsångest och resfeber. Nej nu får jag nog lugna mig. Ett inre kaos håller på att utlösas. Hur ska jag hinna allt nu då? Det är ju så få dagar kvar:)

I vilket fall som helst, idag ringde mitt gamla jobb och bad om min hjälp. Så nu ska jag jobba hela veckan ut. Ja, inte helgen såklart. Detta innebär ett total omställning. Upp imorgon klockan 5...jag som kommit i säng vid den tiden på mitt andra jobb...you can do it...you can do it...känns riktigt roligt att komma dit igen. Men vad är inte bättre?

Min dag har varit lyckad! Kännt mig glad hela dagen. Jag vet inte riktigt varför. Det har ju egentligen inte hänt något speciellt, men ändå. Sånna dagar uppskattas. Jag o lillkusin har varit på bruks me djuren. Hoppat hinder o tränat lydnad. de va så duktiga flax o minidjuret.

Imorgon ska jag träffa världens bästa Hedda. Hon ska laga mat till mig och så ska vi ta igen förlorad tid. Vi har ju en hel evighet att prata om. Blir nog en runda på stan oxo kan jag tro:)

Nej sova lite nu. Blir en tidig morgon...

Go natt!

♥ - Patricia

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0