Kort och gott...

...personal fest och????? Med ett genuint intresse för det svenska språket så har jag här valt att utelämna det sistnämnda med hänsyn till barn, ungdomar, vuxna (föräldrar med all respekt svärföräldrar) far-och morföräldrar och så vidare. Vi varnar ständigt för känsliga tittare. Men ämnet lämnar ingen oberörd. Vilken tur att man befinner sig denna sidan gränsen är det enda jag kan säg i mitt försvar! Att kommentera en näst sista bild med "näst sista bilden" var för mig helt onödigt då jag redan genom en kortfattad beskrivning hittat svaret på ett gottebord som heter duga, förstod att de inte va på de randiga linjerna som spelet avgjordes. Men vad var det då? en sjuk look-alike, minnen som tar mig tillbaka. Jag säger bara "Sunny Beach -04, oförglömligt! Vill tillbaka" O då förstår du direkt vilken känsla jag vill förmedla i o med detta pretentiösa inlägg.

Till min dag. Blir något tokig av att gå hemma. Visst är det bara 2 veckor tills vi åker men med min melankoliska vardag så vet jag inte hur länge jag orkar stå ut. Kvällen har utspelat sig på en sjuk motionscykel, o alla som känner mig vet att jag avskyr och cykla. Det var tufft men definitivt värt allt slit. Nu ligger jag nerbäddad i sängen med termotossor o pyjamas och njuter av att vara trött...i varenda muskel i hela kroppen. Inte illa! Jag är så stolt över mig själv faktiskt. Imorgon väntar ett Core-pass som riktar sig mot mage, rygg o på torsdag så blev ja o Ems lite väl övermodiga så då satt vi upp oss på dubbelpass Cykling/bodypump haha. Men där tar de INTE slut...

Nej nu ska jag nog göra något annat tror jag!

So long!

♥ - Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0