Bromölla luktar illa. De luktar tjuv!

Hur kan NÅGON tro att de ska snooooooo Deken-Steken från oss??? Naaeee, jag har bara en sak o säg om det: Jävla idiot/er! Usch o tvi ska spotta på er. Bryta sig in o försöka tjuvkoppla våran bil. Skaffa egna saker era jävla fattiglappar. Men det är ju bara i KnarkBromölla detta händer. Jag hatar Bromölla o alla äckel som bor här, som inte kan göra skillnad på ditt o mitt...Förstöra på det viset. Min dag har varit helt förstörd, ringa polis o lämna bevismaterial o grejer. Men visst lite action på jobbet fan.

Ledighetspatrullen har uträttat stora saker idag. Så snart kan jag luta mig tillbaka o vänta på att livet ska söka upp mig istället för att jag ska behöva leta reda på livet hela tiden. Haha...Nej nu måste jag vila bort min förkylning lite. Mitt huvud spricker av allt skit det bär med sig. Måste lätta på trycket....snaaaaart!

De säger att man aldrig ska hålla inne på saker o ting. Men vi får se.  Vill bara skrika. Skrika på den som gjorde så här mot stekaFAn. Skrika på Bromölla, skrika på alla som e dumma o elaka. Skrika på dem som inte fattar, på dem som inte vet något, skrika på dem som tror dem vet o fattar allt! Men jag gör ju inte det för jag e så snäll o egentligen världens lyckligaste människa på ALLA sätt o vis.

Snart slipper jag ju Bromölla. Snart ska jag till Sydafrika o snart imorron kommer min pappa hem:) O på lördag ska jag o Lisa slå klackarna i taket på världens bästa fest. Skumpan är på kylning.

♥ - Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0