Hööööst!

Jag saknar hemma.. Synd att man inte för vara så mycket hemma bara, när man väl kommer hem. idag ska jag jobba precis hela dagen, precis som igår o dagen innan det. på dessa två dagar jobbade jag hela 28timmar.. det blir pengar, visst! men nu ser jag ut som sju svåra. har fått med mig två envisa svarta påsar i bagaget.

Men jag ser slutet. känns som om allt börjar ordna sig nu=)

Carro har fått dille på att va ute o gå.. nu har hon till o med gått o dragit på sig en förkylning. Nicole o jag har blivit onyttigare än någonsin.
Förresten så var vi i oslo i måndags, o jag visade henne allt som var värt att se. plus att vi åt på olivia, en fin restaurang på akerbrygge, som robert provjobbade på just denna dag. Han blev förvånad över att se mig. haha. oväntat!
Jag o nichie köpte ett varsitt par praktiska shorts till resan me.

Nej, plikten kallar. Carro står i dörrhålet o väntar;)
Ha en bra dag!
/Lisa♣


Kommentarer
Postat av: Nicole

Räknas en sjokoladeterinne om dagen som onyttigt? ;)

2008-09-14 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0