Hola mis amigos

Du milde. Imon börjar verkligen mitt nya liv. Måndag o jag o olsson har beslutat att köra en riktig träningsvecka/veckor med bodypump, spinning mm. Nu får de va slut med det här osunda livet. Nej nu ska det hårdtränas så man blir lite fit innan resan.

Kvällen har tillbringats i stora staden Kristianstad med mycket mys, mat o film. Lika trevligt som alltid! imorgon ska jag börja söka högskolor på allvar. Många beslut som måste fattas. Min lön har kommit in och jag blev faktiskt positivt överraskad. min paps har även ringt till mig från Indien idag:) Det känns lite småtomt här hemma utan honom. Det blir lixom inte samma familjekänsla av det. Som typ när vi ska äta, då är vi bara 3 o det stämmer ju inte riktigt.

Imorgon måste jag gå till banken o så måste jag styra upp en del saker...ja de blir nog till o ställa klockan. Så himla osunt o vända på dygnet så här. Verkligen!

Har ni tänkt på hur mycket bakterier det måste finnas på ett tangentbord?
Har ni nånsin kännt att ni inte kan byta låt på cd:n i bilen för att ni inte vill svika låten lixom? Ni vill hinna lyssna på en annan låt samtidigt som ni vill lyssna klart på den som spelas men vill ändå inte byta för att de skulle vara ett för stort svek...så känns det ibland.

Vänta så ska jag berätta mitt liv genom musiken...

♥ - Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0