graciöst o smaklöst

då var vistelsen i holmsbu över. Det är med blandade känslor jag kommer lämna detta vackra ställe.
been there, done that!
sista kvällen ska tillbringas på holmsbu bad tillsammans med kvällens bröllopsgäster o mina favvotjejer.
Carro(som lös med sin frånvaro på gårdagens slag) o Nichie(som förgyllde den med sitt dryga jag)..

Två helt skilda kvällar på helt skilda platser hände två helt skilda, ska jag kalla det, incidenter!?
någon gång ungefär vid halv fyra tiden slutade den ena kvällen, säkert ganska plötsligt på en kall o grön gräsmatta i sydsverige, efter att inte fått respons på linje som gick till hennes bästa vän..
den andra kvällen slutade något senare, efter att ha missat samtalet från sin hjälplösa vän, med ruset som snart hade hunnit ikapp o en upprymdhet blandat med frustation som hängde över, för att vakna, några sömntimmar rikare, varm o trött någonstans i det underskattade grannlandet...
förundrande o mätt kan jag bara återigen konstatera att målen var de samma vägarana dit var olika.
Men vad hände? vad lärde vi oss av detta?
hahahahaa..

det blir en vild diskussion på måndag, det hör väl jag.
Längtar tills jag är på fast mark igen, för att sedan fly veckan senare.
Nästa inlägg, tjejer, nästa! Jag lovar! =)

/Lisa♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0