Expectations...

Förväntningar, förväntansfull, förväntan på, förväntan om...Man har alltid en massa förväntningar om allt och alla o alla har i sin tur förväntningar på o om dig...Ja så håller de på. Hur ska man kunna leva upp till alla dessa förväntingar som omgivningen målar upp? Och hur ska alla kunna leva upp till alla mina egna uppmålade förväntningar som jag skapat i mitt huvud? De får bli ouppklarat, den som lever får se...

Idag har jag varit effektiv, handlat, städat, lagat mat, tvättat,  traskat, gjort en systemrunda o varit ute me hundarna dubbelt upp o så har jag självklart hunnit med ett par avsnitt One Tree Hill som söta Sandra fixat till mig. De sista i säsong 5 o så har jag det första avsnittet i säsong 6. Jag lääängtar. Helt klart den bästa serien.

Så nu ska jag duscha sen ska jag äta lite yoggi o så lite lite One Tree Hill mer för att avsluta torsdagen perfekt.

Jag längtar tills Lisa kommer hem. För då ska vi skåla i champagne o äta lysmelk tillsammans. De har lysmelk på FilmG nu btw, så prima ska aldrig göra oss besväret att bli besvikna på  helgerna mera. Bra va?  

ha en bra kväll!

♥ - patricia


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0