Då var det klart!

Ett snabbt inlägg o lite bilder tänker jag dela med mig av i dagens blogg. Mer än så har jag nog inte tid att lägga på det här de e ju fredag...Men jag o maddimadd har varit i sbg o fixat tishorna. Ja det var lite smått tråkigt och bortgjort att lägga fram texten för den stackars tjejen som skulle trycka men va fan, de e nog inte det värsta de sett i sina tryckdagar...:) Lisa o Carro får ett litet visuellt smakprov här i bloggen. Kan ni gissa vilken som ska ha vilken? Lägger naturligtvis inte upp min tröja, Lagen e ju som sådan. Man hånar aldrig sig själv o får aldrig sig själv att framstå i dålig dager...bär den me stolthet, tjejer:) Varsågoda!

Förövrigt så värker kroppen en del efter vårt sjuka dubbelpass igår....men härligt var det. Och roligt framför allt. En riktig genomkörare. så nu kan man titta lite på flaskan ikväll me gott samvete! För vi ska till Altona o Sandra ska komma hem. Jag längtar efter henne!

Nej nu måste jag köra till Kristianstad. Köpa present för jag ska på 25årsfest imorgon o så måste jag köpa lite andra grejer också.

Hoppas ni får en rolig Fredag!

♥ - Patricia

Ja ok det är inte humor. lite smått töntigt o omoget men vi kommer säkert ha roligt ett tag iaf...åt dessa små tshirtar. man kan se det som en liten grej för sammanhållningen i laget. En sånn grej e ju väldigt viktig! O förresten så tyckte min mamma det var roligt. För hon skrattade men hennes bajsosnuskhumor e ju lägre än glocalnet...:)








Kommentarer
Postat av: Charrooo

Ni inser att ja kommer behøva ta mitt liv efter en dag i det offentliga med denna trøja!!! (altenativt starta en bordell)

2008-09-19 @ 20:43:59
Postat av: Sandra

Patricia, jag skulle gärna vilja läsa ett inlägg om din kväll igår;) Jag skulle kunna skicka dig lite filmer och bilder du kan lägga till för att beskriva med... Hahahahaha... Du är för rolig sötis=)Kram

2008-09-20 @ 22:59:41
URL: http://sassiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0