BARA ett instick, tack!

vänta lite här nu, patricia min vän. Ge bort skumpan till mamma?
Vad är det för snack? hoppas det står nytt lagom kallt sprattelvann till nästa måndag bara!!!

Tack för låten, den värmde tycker vi ;)

Förresten, får se om det hinns med ett snabbt o genomtänkt inlägg imorgon.
börjar "redan" fyra imorgon.. o jag är sisådär jäääätte trött nu.
Har precis kommit hem från jobbet o observera då at klockan snart slår halv fem!
Men jag är liksom för trött för att somna o för trött för att göra något annat.. som den gången när vi var på nattinatticup med handbollen. det var det värsta jag varit med om faktiskt. svårare att somna än att hålla sig vaken.
nej, fast jag är kankse inte så trött nu. men då vart jag iaf så trött att jag fick knipa med ögonen för att de skulle stängas, fastän att dem redan var halvstängda. usch heelt oförmögen att föra en normal konversation.

Nu är jag visserligen inte riktigt lika trött, jag är bara så trött att jag insett att restaurangyrket verkligen inte står högst på önskelistan.
Nej, det gör faktiskt en hel påse med lysmelk o en stor kall asti..(det va ingen pik, pv;)....)
sen önskar jag mig lax med rom sås o potatis när jag kommer hem (om i fall att någon snäll liten mammy skulle få för sig att vilja göra det, kankse)

Nattiinatii...
/Lisa♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0