Livstecken!

Livstecken gott folk. Ett ganska bra sadant oxo ma ni tro:) Nastan lite onodigt bra har nere pa lilla hastamulen som Madde hade sagt. Runt 29 grader varmt och hotellet har pool o annat bra o bjuda pa... Vara rum e mysiga med en afrikansk touch och baren har bara goda drinkar o bara billiga sadana oxo. Vilket gynnar oss.

Vi har aven fatt lara oss att inte vistas ute efter skymning och vi har forstatt att vi befinner oss pa en av varldens farligaste platser. Alla hus och hotell har stora murar med diverse sakerhetsateraljer i form av tagtrad och elstangsel, hundar mm. Igarkvall fick vi kanna av lite av staden by night och de va val ingen trevlig stamning precis sa de gor vi nog aldrig om denna sidan jul iaf. Men vi ar tuffa haha...

Hotellet bjod pa fest o de va inte sa daligt. Kommer nog lite bilder efterhand. Just nu ar det inte sa snyggt att ta me den ut o bli ranad o sant trams.

Dags att ga! Tillbaka till pool o sant.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

GÖTTANS! nu anar inte hur avis jag är och bättre blev det inte när jag precis pillade in mitt minneskort till kameran i datorn och såg maaassa bilder på er! saknar er så mina små kycklingar! men begåvad som jag är framkallar jag massa kort så kan jag iaf titta på er!

va rädda om er för jag vill ha hem er som planeret, okej? :)

massa pussar och kramar!

2008-10-03 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0