Jo'burg by night

Jaha, da har man testat pa nattlivet har i johannesburg me.. Inte sa farligt, o inte sa roligt som man skulle kunna tro. med tanke pa att man fick halla sig hyffsat nykter o ha iaf de flesta sinnena skarpta sa blev det ju inte slag o galet som man annars skulle kunna tanka sig att vart gang skulle kunna hamna i. Men trakigt ar ju inte dte ordet jag vill formedla.. mer lugnt o trevligt. kankse lite vildare en vad de sydafrikanska grabbarna ar vana vi dock..

vi hade ju den lyxen att var guide verkade fa ett gott oga till oss. o den lyxen innebar standig bevakning heeela kvallen.. missuppfatta mig ratt.. patricia o carro var halvvags over gatan nar guiden o hotellkillen gjorde sig till kanna med en varsin hand pa axeln.. som inte kunde tolkas pa ett annat satt en kom tillbaka.. 
Jag (for o vara lite ego) holl mig lugnare an vanligt o lamnda, hor o hapna, till o med mina drinkar halvdrukna.

de finns mycket mer skit o kul o beratta men jag kan ju borja med o reta er lite med att det finns en topplista..
Det ar nagon som har kastat sig in i den, tagit den pa allvar o minst sagt med bravur. Inte lamnat plats for nagon annan.. Utan att avsloja vem, vad o hur sa har hon en an sa lange oslagbar topp 3!!!

Pa aterseende..
Bilderna utlovas i ett mer sakrare omrade, dar man kan vistas med dyrbarheter utan o kanna sig som ett latt byte for tjuven.

Byebye
/Lisa♣

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

Hej brudar låter sjuukt roligt allting... fortsätt med ert flitiga skrivande det är jätte kul att läsa och drömma sig bort. i mina tankar är jag där hahaha

2008-10-12 @ 14:06:43
Postat av: Kitty,Per,Ebba o Emil

Skönt att höra att ni är rädda om er i den stora vida världen. Vi tänker på er här hemma o jag för min del hade nog gärna varit med, kunde ju om inget annat druckit upp den andra halvan av drinkarna...:)Fortsätt att njuta av detta äventyr och ta hand om varandra!!!

Kramar i massor från Kitty m.fam.

2008-10-12 @ 21:21:55
Postat av: Åse,Jens och Pontus (och flingan)

Hej tjejer....En liten fluga skulle man varit och följt med på ert stora äventyr! Jag har läst alla inläggen och om jag ska vara ärlig så är jag lite skraj när jag går genom gatorna i Bromölla, nästan som Bronx (skulle jag tro, aldrig varit där men sett många maffiafilmer!!). Det låter nästan säkrare för er att vara i en av världens mest kriminella och osäkra städer. Bromölla hamnar kanske på den listan någongång..... I vilket fall som helst så vill jag och min familj önska er alla ett riktigt skitroligt och spännande äventyr i stora världen. Vi kan knappt vänta tills julafton då vi får höra alla spännande historier. Om jag känner Lisafisa rätt så kommer inte någon i den stora familjen få en syl i vädret men jag lovar dig Lisa, vi kommer lyssna på dig med spänning. Det blir din jul!! Jag saknar dig tjejen. Tycker du var skitmodig som höll i en stor åttabenad varelse. Det hade jag fan ALDRIG gjort!! Sköt om er.

Kramar i massor/Åse m. family

2008-10-15 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0