Bangkok!!!

Hej alla glada! Nu har vi antligen landat i Bangkok. Resan gick over forvantan trots lite magsjuka o annat smatt o gott fran buffe o daliga vanor i Afrika! Asien ar verkligen helt annorlunda och vi gillar det hektiska tempot o alla marknader o allt o se pa! Jag fick aven ata grot till frukost idag vilket gjorde min mage alldeles overlycklig. Har aven gjort ett tappert forsok att skicka hem mina tva sma vanner Gary och Gadiet men utan nagra lyckade resultat. De ar for stora och ryms inte i nagon kartong. Typiskt sa nu far jag konka runt pa dem hela resan!

Idag ska vi boka buss till Laos. Drar antagligen imorgonkvall:) Lisa o Madde hanger pa stan o ska shoppa lite. Vi har ju l'mnat hela resepaketet pa tvatt sa alla ar i stort behov av nya klader. Synd bara att thailandarna ar forbannat sma o vi sa sjukt feta haha.

♥- Patricia

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vad kul att få följa er på resan med bilder och inlägg.Jag blir så avundsjuk när jag ser de fina bilderna från safarin.

Kram Lisbeth

2008-10-17 @ 16:45:37
Postat av: EMMA

Hej flickor! Ni ser ut att ha de underbart! synd att ni åker ifrån bangkok så tidigt! Jag som landar om 9 dagar :P hoppas ni får en fortsatt härlig resa! Puss & kram starkan

2008-10-19 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0