Phi Phi Island!

Nu e vi pa Phi Phi oarna. En helt ok o. Inget speciellt egentligen men nattlivet verkar vara i god form. JAg o Lisa tog en liten tjuvstart igar kvall/natt. Vi blev allt annat an besvikna. Thailand ar Sverige. Varfor verkar alla svenskar vilja aka till Thailand? Men det ar val en klassiker. Igar stotte vi pa 2 st fran Bromolla:) Varlden ar minsann mycket mindre an vad man tror.

Lite svart att fa boende sa har i hogsasongen men skam den som ger sig. Ett kortare utbrott fran min sida sen var allt lugnt igen. Vi hamnade 4 st i ett rum o vantar nu pa att Maddes homeisar ska mota upp oss har imorgon!

Nej nu far solen snart visa att den finns. Just nu lyser den enbart med sin franvaro...jag o Lisa har kopt strandtennis. Vi ar sa sjukt bra. FAn jag borde satsa pa det. Jag tror pa en karriar. VM i strandtennis. Jag hade spoat alla!

♥ - Patricia

Kommentarer
Postat av: Louiselouise

strandtennis?=) kul, jag hade lätt utmanat dig=)

2008-11-24 @ 17:04:54
Postat av: Gottesnotte

haha gott att ni haller igang brudar! men har pa bali accepteras inget annat an frisbeekastning bara sa ni vet :) vi ar lite oroliga att ni flyger hit ifran bangkok vars flygplats ar stangd sa ni kan val hora av er! vi bor pa APinn pa Poppies 1 ta en taxi hit fran flygplatsen och betala inte mer an max 8 dollar helst mindre! ni kan val skriva pa bloggen vilken tid ni kommer sa vi hinner blanda groggarna klara tils ni kommer.. for ni kan ju rakna med utgang!!! vi saknar er ska bli skitkul att ni kommer, tyvarr verkar regnperioden aven har komma allt narmre men det loser sig!! pusss heto! emmiz

2008-11-27 @ 07:18:52
URL: http://pinkpanthers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0