6e dagen

Japp, nu ar det 6e dagen i Nah trang. o jag forstar inte alls vart alla rykten om att det skulle vara en konstig stad kommer ifran. Tvartom, om du fragar mig. Det ar en cool stad. Stranden ligger precis intill city o nattlivet, som vi provat flest ganger har och som formodligen har mycket mer att ge, ar super bra o maten ar god. det anda jag skulle vilja ha mer utav ar SOL. vart ar solen? vi bleknar bort.

tankte vara trakig idag o bara skriva under bilderna, da jag kanner att inspirationen inte flodar idag.


Nah Trang beach... Valdigt blasigt idag. Tre vietnameser dog igar, sa dem varnar oss for att INTE bada.


Har dem kommit langt i utvecklingen har? hahaa. dem saljer inte mobiltelefoner elelr sladdlosa hemtelefoner.. nejnej.
Dem saljer traditionella urgamla telefoner med sladd. Ar dem inte antika i sverige?


Lyx pa hog niva. Har sitter madde o patricia o far fotmassage, efter att dem nyss fatt helkropps massage o sina naglar fina o glammiga. 


carro undrar om hon ater ketcup eller sylt pa sina french fries?


pa "why not" bar med vara irlandska kompisar..


Brun branda brudar traffar tva svenskar som INTE var ihop o IINTE lag vid stranden!


Madde ar lite besviken pa sin white russian. Snaular dem?


hahaaa.. roligt skolfoto med sjalvutlosaren pa min kamera, innan vi ska ut o partajja!


var kompis Ann fran thailand.. det ar hon som passar gary o gadiet nar vi ar har i vietnam.. aaww jag saknar dem!


jag visar stolt upp min flasklapp, som jag fick efter att jag "svingat" mig i lianen..


MIN bil.. va gor den i laos?



Patten fick mest komplimanger i denna outfiten, lagg da till att vi andra gjorde oss iordning i timmarvis. (o patten har inte tvattat denna trojan en anda gang pa denna resan.. hmmm) Orattvist!

overlycklig for att det regnar.. Noot!
Pa swedish bakery i laos.. Vi at chokladbollar, men dem var inte sa goda.
Det regnade sa sjukt mycket. o Patricia brukar kora med den "vi hade iaf tur med vadret"..
men jag ser lycklig ut anda.

hahaa. blev nast inpa tvingad att prova den.
Madde blir tvingad att prova denna mossan pa khosan road.. Forvanad over att hon inte kopte den faktiskt.
Men det roliga med denna bilden ar inte mossan, det ar olen, som hon lanat av mig. sjalv var hon spiknykter.
En bild sager mer an tusen ord, eller?

tack. pa aterseende!
/Lisa♣

Kommentarer
Postat av: Arvid

Hej tjejer. Nu har jag löst detta hur man skriver här :). Ni ser ut att ha underbart å bruna har ni verkligen blivit. Nu e de bara 3 veckor kvar sen kommer vi ner å hälsar på :). Hoppas ni får de lika underbart i fortsättningen. puss å kram

2008-11-12 @ 15:07:21
Postat av: Lena

Hej Flickor!



Ni ser ut att må bra,verka inte som om ni saknar solen.Jag fick höra att Patricia hade skadat foten hoppas att den inte är bruten,en orolig mamma.



Många kramar Mam

2008-11-13 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0