Smink o sånt

Så nu ska jag iväg på en sminkvisning av något slag med världens bästa Fia! Denna dagen har gått åt ganska snabbt. Inget kul, bara en promenad imorse o de får nog bli en till ikväll...tänkt ut lite viktiga saker och så har jag pratat med Lisa på msn förståss...

Hon ger mig alltid de bästa svaren, även om vi aldrig tycker likadant. Sjukt lika men ändå så sjukt olika. Jaja nog för denna gången. Min hjärna e tömd på smarta saker.

Imorron byter jag antagligen hårfärg. Vill kanske inte riktigt men jag måste som sagt inför vår stundade semesterresa mellan okt-dec. Jag lägger väl in en bild så Lisa kan se hur smart jag helt plötsligt ser ut. För visst tycker hon att blondiner e korkade. Nog sitter smartheten i en hårfärg...?

Förresten varför? Nu får jag ju börja tänka igen...Nej, jag blir så trött...onödigt! Släpp det...

♥ - Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0