Mååålfest på strandvallen!

Mjällby slog Åtvidaberg med 5-1. En rolig match med massa mål från första pakett. Jag gillar o titta fotboll när man får sitta ner på sittplats hela matchen. Då är det ok:)

Ganska trött idag efter det hårda jobbet igår/natt så ikväll får de nog bli lite filmmys. Först en behövlig promenad o sen ett varmt bad...

Förresten varför är det den 31 augusti idag? Jag trodde det va 1 sep. O det har jag typ trott i hela mitt liv. Eftersom Augusti bara har 30 DAGAR. Men nej så är det ju inte. Pappa bekräftade detta genom att sjunga den klassiska "månadsvisan" för mig haha...de har nog inte traggat den tillräckligt under min uppväxt. Men jaja, en extra sommardag för mig. Imorgon är det höst! Jag längtar. Hösten är det bästa.

januari börja året, februari kommer näst...kommer ni ihåg?

♥ - Patricia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0