Har vi blivit bloggare?

Så var det min tur att försöka skriva något meningsfullt och intressant. Något som slår! En dag som denna, det blir inte lätt vill jag lova. Klockan slog 11 och jag lämnade av min bästa vän vid tåget. Nu ses vi inte på en månad. Luften gick ur mig och begravde mig själv under täcket.

Nästa gång var hon 3. Vaknade upp med ett Barbie-djur brevid mig. Hon trodde nog jag blivit död...bara sådär...nej så lätt blir hon inte av med mig. Dagen är grå o trist. Ett försök till en promenad, sen blir de nog soffan och en kopp med varm dricka, ljus och lite film och tv för hela slanten. Detta var väl inte så kreativt. men som sagt inspirationen är inte på topp. Betydligt viktigare saker ligger o guppar i min hjärnsamverkan som hela tiden tillåts att samarbeta. Går det bra? Rolig fråga. Detta blir någon slags diskussion med mig själv. Men vem ska jag annars samtala med när den andra halvan lämant? Och då pratar vi inte om vänster respektive höger hjärnhalva. HA! Nej det får duga.

Morgondagen bjuds på bättre saker. Ytligt för många men idag har jag enbart tänkt på en väska som jag vill ha. patetiskt hur man kan ägna en hel dag åt att tänka på materiella ting. Hallå det finns ju svält och andra världsproblem där ute!  Nej, skärpning!

...Köper nog den där väska imorgon ändå!

♥ - Patricia

Kommentarer
Postat av: Fi

Kan jag ocksååå få en väska? :)

2008-08-19 @ 03:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0