Go kväll...

Tvungen och dra ihop något bra och menfullt i dagens blogg:) Idag har jag inte kört bil på hela dagen...det betyder att jag har hållt mig ganska nära hemmet. Var en snabbis hos mormor och morfar som kommit hem från Skotland. Morfar hade köpt kilt hahahaha....jag längtar tills jag får se honom i den!

Annars har jag bara varit tråkig, motionerat mig själv och hundisarna hela dagen. Ställde klockan på halv 10 imorse men jag låg kvar i sängen till 10...alldeles för trött för att gå upp!

Pratat me kläppeliklappelikläppen-min-Lisa oxo...för att höra lite roliga skvaller om helgens återträff. Verkade som att det va en rolig och väl värd tillställning. Hade vinden legat på andra hållet så hade jag väl varit där också kan jag tro:) Men man får aldrig ångra ett ställningstagande!

Nu ska jag fortsätta titta på Mjälby-matchen som visas på TV. Lite tråkigt att de ligger under med 2-0 i halvtid mot ÖIS! Hallå? va gör ni?

Vet inte vad den lilla damen vill, men hon snackar förbannat mycket här nere vid sängen, o nu river hon minsann på mitt ben också. Tror hon vill kela lite med mig:) Min Gosunge har lagt sig till rätta nu, måste nog lägga upp en liten bild på henne ändå:)

Ha en fin kväll!

♥ - Patricia

Skitgrisen

bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0