Gjort staden...

Så helt plötsligt som en blixt från klar himmel, spenderabyxorna åkte på och gick rätt in i den stora staden Kristianstad. Bytte lite pengar mot ångest. Ett bra byte, för den ångesten kan jag överleva! Väskan blev såklart min och en hel del annat...bl.a en världsfin mössa. Ja, det något med mössor som jag inte kan leva utan.

idag hände det faktiskt en ganska galen grej på vägen när jag körde hemåt. Mötte en bil på helt fel håll i stora rondellen i Kristianstad. Haha. Jag fick tuta o köra över i andra körfilen. Hur sjukt är inte det då? Men som alla andra skulle sagt "den sista idioten är inte född än"

Jag undrar hur det gick för Lisa igår på jobbet? Hennes första dag!

Kanske ska man gå ut en runda? Promenadskorna vill ju det.

♥ - Patricia

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag saknar er mer än jag trodde var möjligt. Puss mina fina vänner!

2008-08-21 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0