Fredag mitt i veckan

En ganska medioker dag! fredag mitt i veckan som det verkar. Idag har jag absolut gjort ingenting vettigt. Precis kommit hem. Kollat fotboll. Gualöv! dem vann o de va bra.

Varför blir man alltid så ledsen när man inte har något roligt o göra. Typ att ut o svira? Skulle gärna snacka lite med flaskan o min bästis. Men hallå var e ni!?

Sitter och sörjer min förlust med lite MÖRK choklad. Ja, jag vet Lisa att de kommer som en chock men nu ska jag banne mig lära mig att äta det där möget:) det är ju nyttigt!

Egentligen skulle jag nog varit i Sälen nu men vad hände? Jag vet att jag är en dålig människa. Jag stannade hemma av en rad olika anledningar...

Nu kom mamma precis in med en kopp the. Så jag ska nog dricka lite av det nu. Städade precis rummet också. Hur bra är inte jag då? Först mina nya fina naglar o nu ett kliniskt rent rum (ok det är inte moppat lr dammsugar men ändå) Jag är så fruktansvärt bra på allt jag gör:)

Känns bra att de går bra för dig Lisa där borta i lusekofte-dumma-fula-landet! Men Lisa du kan komma hem nu tycker jag minsann! Det bubblar ju för fullt i mig nu när vi inte pratat på TVÅ hela dar. Jag är trött på att ha de där tråkiga egenkonverstaionerna med mig själv. Visst får jag de bästa svaren men hur roligt är det och alltid få rätt o bäst svar? Man vill ju ha lite utmaning och någon som säger emot.

Hoppas ALLA får en världens bästa fredag!

♥ - Patricia

Min bästis

Världens bästa fia

Killebom bom bom bom...


Kommentarer
Postat av: Fia

Patrcia, tittade nyss igen här & insåg ( eller jag tror ) att den bilden är tagen den kväll vi skulle äta nattamat, bada & sova i knullstugan? De va en bra kväll de.. Sjukt roligt & sjukt ful(l) bild!

2008-08-29 @ 03:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0