En full dag!

Hemkommen igen efter en fullspäckad dag. Inspirationen är väl inte på topp. Mitt rum känns som en ståplats på konsert..Nu undrar ni säkert hur rummet kan förmedla en sådan känsla?! Jo, gott folk. Min lillebror har roat sig med att installera en replokal i vår källare. Precis under mitt rum. o det är trummor, det är bas, det är gitarr, det är sång och det är JÄVLIGT högt, störande och sjukt enarverande.

Jag är trött på popplavägen. När ska man ha råd med ett eget ställe då? Väldigt snart hoppas jag. Tänk va skönt. Slippa stopp i vasken, slippa fälla ner toalettsitsen för 100000000 gången, slippa tjat o gnat, slippa ja, vad mer som kan störa en. Kom på att jag inte hade de så tråkigt här hemma ändå. Får ju trots allt mina kläder tvättade, maten framdukad och mycket annat...helt gratis dessutom:) Jag slipper iaf ha en replokal tjutande i örat...

Idag har söta Emma gjort mitt hår! Blev jätte nöjd med färgen. Mycket mörkare. Känns mer höst nu. PlatinaBlond va väl aldrig riktigt jag egentligen. Det drog ju egentligen bara ner min intelligens avsevärt. Eller vad säger du , Lisa? Jag är ju sjukt smart. För smart för mitt eget bästa så att säga. Jag har kommit ut ur garderoben nu. Aldrig mer ska jag dölja mitt intellekt bakom en hårfärg.

Efter denna totala fövandling åkte vi till sbg för en promenad o sen lite matlagning på det. Väldigt trevligt och gott. Och nu ska jag banne mig krypa ner i sängen.

Imorgon ska jag lägga upp en bild på mitt nya hår. Kameran försvann med min spolning. Jag klarade mig denna gången också. Jag är iaf glad för min egen skull, ja för närmast inblandad också, givetvis!

Nåja, Go natt!

♥ - Patricia

Min Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0