En annan konst

Spännande Patricia.. det där med surrealistisk konst får vi nog snacka vidare om. det är fortfarande för abstrakt för att jag ska kunna skriva en rad om det just idag.

Men en annan konst är ju killars stora självförtroende. Ett återkommande problem för de flesta som borde kritiskt granska sig själva innan de ger sig på en större makt. De måste inse sina begränsningar helt enkelt. Vad som är realistiskt och respektive surrealistiskt.
I fredags hade vi nästan 42 hunkar (en...) till datanissar att servera. En tog på Carro, en ville låna ut sitt visakort till Nicole om hon bara följde med och en ville att jag skulle följa med honom upp o "titta" på hotellrummet.  fast visserligen finns det tjejer som är svaga för det också. dock inte vi..hhrrm (denna gången) Det är något med hotellrum, beröring och pengar som ändå lockar oss in i fällan.. har dem lärt sig de svaga punkterna eller är det en vild chansning, sen går dem till nästa. Hur kan det komma sig att vissa får svaret ja och andra får en fnysning? Är det killarna som lägger orden rätt i munnen som get lucky eller är det vi som helt o hållet har bollen i våra händer och svarar ja när helst det passar oss? 
Är det bara killar som tar sig friheten eller är det bara killar som får nobben?
I vilket fall så hoppas jag aldrig att den tanken (ge ett skambud) skulle slå mig, men man ska aldrig säg aldrig. När man har några "innanför västen"... Alkoholen talar ju som bekant för sig själv.
Intressant faktiskt. skulle kunna skriva en novell med dessa frågor o funderingar men nu ska jag gå till jobb.

idag jobbar jag bara 12-20.. skönt. sen är det jag, carro o nicole som pallra oss ut på jakt i holmsbu.

Förlåt för ett tråkigt inlägg, mammy!
Vi ses ikväll paddiefie samma plats, samma tid;)
ha en bra dag!
/ Lisa♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0