Bestående och Värdefullt

Vänskap är i min mening det värdefullaste och bästa en människa kan få uppleva.
Det är i vänskapen man finner alla svar och får ut allt det roliga och fantastiska av en person.
Det mest underbaraste är när man verkligen hittat en vän som är samma som jag. som liksom är vi. som inte är du, eller någon annan. Den vänskapen är ovärderlig.
När man med egna ögon ser att den verkligen växer ihop och att man alltid har samma mål eller slut i sin mening eller

begivenhet. Även om vägen dit ser annorlunda ut och att man inte alltid väljer exakt samma väg dit, så är slutet och tankesättet ändå lika. Man får ta del av den andras väg och diskutera sina olika förlopp, och inser sedan att man faktiskt kom till samma mål med olika erfaraneheter som man sedan gladeligen delar med sig utav.
Det är äkta vänskap i sin allra mäktigaste betydelse.
Med detta inlägg inleder jag, min och min absolut bästa vän Patricias blogg.
Precis som detta inlägg, bestående och värdefullt, vill jag beskriva vår underbara och unika vänskap.

/ Lisa♣

Du&jag
En kväll innan Altona...


En annan kväll.. innan t-baren.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad fint du skrivit Lis. Jag saknar dig redan... Fast det vet du!

2008-08-19 @ 03:43:31
Postat av: Fi

Jag saknar dej så det gör ont...

2008-08-19 @ 03:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0